A LinkedIn professzionális közösségi hálózat egyik leggyorsabban fejlődő magyar csoportja, a Hungary Business Society szokásos havi találkozóját márciusban Kína és a magyar vállalatok kínai lehetőségei témakörének szentelte. A kerekasztal-beszélgetés résztvevői voltak:
Apatóczky Ákos Bertalan (Azsiaport.hu),
Bánki Tamás (Hungary Business Society)
Daniel Koval (HeadsUp),
Paul Lacourbe (CEU),
Elena Tosana (Former Secretary General of China-Italy Chamber of Commerce in China)
A sokoldalú eszmecsere főbb témái között az általános részben szóba került Magyarország Kína-stratégiája. A magyar KKV-szektor kínai üzleti tevékenységének történetét és jelenlegi lehetőségeit foglalta össze Apatóczky Ákos Bertalan az azsiaport.hu részéről. Elena Tosana a Ferrari volt sanghaji marketingigazgatójaként előadásában elsősorban a kínai luxuspiac hazai kiaknázásának kilátásait valamint ennek gyakorlati aspektusait vázolta föl. Paul Lacourbe a CEU oktatójaként szólt a magyar felsőoktatás tudományos eredményei kommercializálásában rejlő lehetőségekről és a MOME-n és BME-n folyó inkubációs projektekről. További részletek a HBS oldalán.
Az esemény fő támogatója az azsiaport.hu volt.